Świeżo Palona
Menu

Reklamacje i zwroty

Pamiętaj, że zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "Ustawa o prawach konsumenta" możesz bez podania przyczyny odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. W Świeżo Palona rozszerzamy ten czas do 365 dni. Jednak zwrot jest możliwy tylko wówczas, jeśli produkt nie jest w żaden sposób zniszczony i użyty. Przed ewentualną wysyłką skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów. Być może będziemy w stanie zaproponować Ci lepszą ofertę.

  • Wypełniając poniższy formularz, będziesz mógł/mogła wysłać do nas bezkosztowo paczkę w dowolnym paczkomacie.
  • Jeśli chcesz, możesz wysłać do nas paczkę samodzielnie.
  • Nie przyjmujemy paczke wysłanych za pobraniem.
  • Zwrot gotówki odbywa się w ciągu 14 dni od przyjęcia towaru na Twój rachunek bankowy.

W przypadku reklamacji lub zwrotu należy najpierw wypełnić poniższy formularz. Zgłaszając reklamację lub zwrot należy podać imię i nazwisko, numer zamówienia i opisać przedmiot reklamacji lub zwrotu.

Pamiętaj o wypełnieniu formularza i odesłaniu produktu. Bez tego nie jesteśmy w stanie rozpatrzyć reklamacji.

Jeśli płaciłaś/eś za zamówienie przy odbiorze podaj numer konta do zwrotu.