Świeżo Palona
Menu

Cześć! Zespół Świeżo Palonej przyspieszył sobie Dzień Dziecka i w dniu 27.05 nie pracujemy.

Wracamy do Was od poniedziałku :)

Gwarancja świeżości produktów

Indywidualne podejście

Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie, dlatego gwarantujemy świeżość sprzedawanej przez nas kawy. 
Na stronie produktowej każdej kawy podajemy datę jej wypalenia.

Optymalny czas dostawy zamówień z kawą

Proces przygotowania zamówienia trwa minimum jeden dzień (jeśli kawa znajduje się akurat w naszym magazynie). W przeciwnym przypadku kawa jest wypalana i wysyłana do klienta w terminie do 3-4 dni roboczych.

Właściwe przechowywanie kawy

Pamiętaj, że kawa przechowywana z dostępem do powietrza, w miejscach wilgotnych, lodówkach szybko traci swoje właściwości smakowe. Najlepiej przechowywać ją w miejscach suchych. W trakcie transportu kawa zapakowana jest w wysokiej jakości opakowania.

Terminy przydatności do spożycia

Wszystkie produkty spożywcze znajdujące się w naszym sklepie tj. kawy, czekolady, syropy mają określone terminy przydatności. Nigdy nie sprzedajemy produktów, które ten termin przekroczą.